13 Ağustos 2013 Salı

Komşumun oğluyla seks hikayem

Merhabalar, Ben lise 4. sınıfta giden genç bir kızım. Benim birde Sinan adında bir sevgilim var. Kendisi komşumuzun oğludur.. O da liseyi bitirmişti. Dersaneye gidiyordu.  Kendiside benden 2 yaş büyüktü. 20 yaşındaydı. Birlikte çikiyorduk. Okullarin tatil olmasinin yaklastigi bir gün okuldan arkadaslarla toplanip onun arabasi ile dolasmaya çiktik. Diger iki arkadasimiz da birlikte çikiyorlardi. Zeytinburnu sahildi kuytu bir köseye arabayi çekip, onlar arkada, Sinanla biz önde öpüsmeye basladik. Her tarafimi ates basmisti. Sinanin elleri yavasça gömlegimin üzerinden memelerime dogru kayiyordu. Ben utanarak hemen kendimi geri çektim.
Arkadaki arkaslar öpüsmeyi birakip bizi izliyorladi. Hemen toparlandim. Zaten biraz sonrada onlar bir bahane bulup arabadan çiktilar. Sinanla yeniden öpüsmeye basladik. Sinanin önü kabarmisti. Bir kaç kez pantolonunun üzerinden dokunmama ragmen hiç erkek cinsel organi görmemistim. Sinan gömlegimin arasindan memelerimi oksamaya baslamisti. Zaten dik olan memelerim iyice diklesmisti.Ben de merakla pantolonunun fermuarini indirip sikini tuttum. sert ve ates gibiydi. Daha fazla dayanacak halimiz kalmamisti. Sinan sikini yukari siyirarak körpe eldegmemis kadinligimi oksamaya basladi.Simsiki tuttugum sikini açik fermuarindan disariya çikardim.
Sinan belimden tutarak beni kucagina çekti ve dimdik olan sikin üzerine oturttu. Içimi bir kor daglmisti. önce korkunç bir aci duydum. Sonra alistim. Bir kaç inip kalkmadan sonra Sinan bagirarak beni üzerinden geriye dogru itti. Hayretle dimdik sikine baktim.Sanki öfkeden kudurmus gibi titreyerek spermlerini saçiyordu. Doğrusunu söylemek gerekirse ben bu seksten hiç birşey anlamamıştım. Sadece kızlığım bozulmuştu. Ama daha sonraki seksimizde fazlasıyla zevk yaşamıştım. Şimdiden artık evlilik planları yapıyoruz. Kısmetse evleneceğiz…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder