13 Ağustos 2013 Salı

Göğüslerin arasına dil atmak

Çocuklugumdan beri Zilli Zarife denmesinden midir bilmem cinsellige ilgim cok erken yaslarda basladi. Ayrıca sex hikayeleri okumayıda uzun zamandan beri çok severim. İlk onceleri opusmekle baslayan seks erotik tecrubelerim yasim ilerledikce daha maceraci olmaya basladi. Sizinle ozellikle paylasmak istedigim hikayenin uzerinden ise sadece birkac hafta gecti ve yazarken ellerim titriyor, buyuk heyecan duyuyorum. Ben 32 yasinda esmer iri goguslu ve kalcali bir kadinim. Kalcalarima kadar inen siyah saclarim ve yanik tenimle basta kocam olmak uzere canimin istedigi herkesi cilgina ceviriyorum.. Zilliyim ve bundan da gurur duyuyorum. Kocam Burhan seks hayatimizdan memnundu ama benim canim biraz degisiklik istiyordu. Yasadigimiz ulkede grup seks yapan klupler var. Israrimla bu kluplerden birine uye olduk. Ozellikle yasadigimiz sehrin cok uzaginda bir yer tercih ettik. Kapiyi bize genc, esmer ve cok yakisikli bir adam acti. Odamiza yerlestikten sonra havuz kenarina indik.
Orada 3-4 cift daha vardi ve herkes cirilciplakti. Keyifle havuze giriyorlar, meyve kokteylleri iciyorlar ve sohbet ediyorlardi. Ciplaklik inanilmaz bir ozgurluk hissi veriyor. Bizde soyunduk ve aralarina karistik. Erkekler kadar ciplak kadinlari seyretmek te beni cok tahrik etmisti. Nihayet bize kapiyi acan o yakisikli geldi. Ismi Francois di. Kocamdan beni opmek icin izin istedi. Izni aldiktan sonra da arzuyla opustuk. Yavaşça dolgun goguslerimin arasinda dilini gezdirmeye basladi. Uclarini emiyor beni cildirtiyordu. Sonra kocama isaret ederek goguslerimi yalama ve emme isini ona devretti, kendisi karnimda ve bacaklarimin arasinda kucuk isiriklar ve emislerle amima kadar geldi. Amimi once kokladi ve derin ic gecirdi.. Hic bu kadar temizini ve guzelini gormemistim dedi. “Al” dedim ona “bak senin bu am”.. Kocam memelerimi isirip emerken o da dili ile amimin her noktasini yaliyor, klitorisimi emiyor “hmmmm” diye inlemeleri benim zevk cigliklarima karisiyordu.
Hic bu kadar siddetli bosalmamistim. iki erkegime de minnetlerimi gostermek istiyordum ki beni dizlerimin ustunde yukselttiler. Kocam hep anal seks denemek istiyordu ve ben cekimserdim. Ona bu zevki tattirmak icin popomu onun sertlesmis sikine surtmeye basladim.”Gir bana askim” dememle zevk sularimla dolmus amima surtundu, sikini kayganlastirdi ve yavas yavas popoma girdi. Penisi fazla buyuk olmadigi icin canim acimiyor tam tersine inanilmaz zevk aliyordum. Francois’e amimi isaret ettim. Sehvetle dudaklarimdan operken o iri erkekligini icime soktu. Simdi iki erkegin arasindaydim ve ucumuzde zevkin doruklarindaydik. Seslerimiz birbirine karisarak bosaldik. O klupte yasadigimiz 1 hafta inanilmaz guzel hikayelerle dolu.. Eger begenirseniz devami gelecek.. Normalde hicbir musterisine yapmadigi halde Francois bize ozel cep numarasini verdi. Kimbilir belki onu arariz.. Umarim okumak size zevk vermistir.. Cunku ben yasadiklarimdan inanilmaz zevk aldim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder