13 Ağustos 2013 Salı

Kapıcı ile birlikte oldum

Selam seks hikaye severler sizlere apartmanımızın kapıcı huso ile yaşadıgım sikiş hikayesini sizler paylaşmak istiyiorum ismin jalide 34 yaşındayım
Kardeslerimin ve benim ayri odalarimiz vardi ama cocukluklugumuzda beraber banyo yaptigimiz icin nesrin ve perrinin kucuk kutularini devamli goruyordum ama cocuk oldugumuz icin benim onumde asilanin veya onlarinin onundeki kucuk tuysuz cikintinin altindaki yarigin ne ise yaradini bilmiyordum ilk nesrinin vucudundaki degisikliklerin farkina vardim bacak arasi hafifce tuylenmeye baslamis memeleri bir erik kadar olmustu kalcalari genislemeye baslamisti bu degisiklik zamanla nesrinin banyolarini ayri yapmaya baslamasina sebep olmustu ama ben hala perrinle beraber banyo yapiyordum.boyle banyo yaptigimiz bir gun ben perrine
-seninde vucudun degisecekmi.
-bilmem ama degisir elbette bende ablam kadar oluyim goruruz
-o zaman sende benle banyo yapmazmisin
-nicin yapmayayimki.
-bilmem nesrin yapmiyor ya.
-aman onu bende anlamadim
-dogru diyorsun ne olacakki biz kardes degilmiyiz
-evet bak ben sana dokunurum sen birsey hissetmezsin
dedi ve aninda elini daha kucuk sikimin uzerinde hissettim dokunusuyla irkilmistim beklemiyordum sikimi eline aldi sivazlamaya basladi tasaklarimi elledi sikimle oynuyordu
-birsey hissetmiyorsun degil
ben yutkunuyor bozuntuya vermemege calisiyordum ama sikimi aklve almis ve yavasca sertlesmeye baslamisti
-tabiki hayir
o an sikimi birakti sirtini dondu kalcalarini sikime dayadi sikim yariginin arasinda kendini asagi yukari sikime surdu
-birsey hissediyormusun
-hayir
daha ikimizde ne yapilir falan bilmiyorduk ama kitaplardan falan okudugumuzla surtmeyi ellemeyi falan biliyorduk perrin bana donunce ben kalkmis sikimi saklamak icin ona
hemen sirtimi dondum ve
- arkami yikarmisin yoksa derse gec kalacagiz
dedigim dogruydu dersimiz yarim saat sonra basliyordu.
Bu banyo olayindan iki gun sonra falandi hocamizla yalnizdim ve ona
-hocam size bir soru sorabilirmiyim
-tabiki
hocamiz daha yeni okulunu bitirmis cok guzel genc bir hanimdi devamli sik giyiniz siyah saclari kirmizi yanaklari biraz genis kalcali devamli bluzundan tasan sut beyaz memeli uzun boyunlu bir guzeldi gozlerinin bakisi tatliydi guldugunde guller aciyor gibiydi o cocuk yasta hocama asiktim ve sorumu sordum
-hocam nasil erkek olunur
hocamin agzi acik kalmisti bu soruyu beklemiyordu biraz durakladiktan sonra
-bu soruyu babana sorsan
-ama hocam biliyorsun babam ne zaman burdaki
-inana benim icin bu soruyu cevaplamak zor olacak ama soyle diyelim biraz daha buyudugunde diger seylerde gelisiyor ve zamanla adam oluyorsun
-anlamadim hocam ne buyurse nasil
gercekten hicbirsey anlamamistim ben ona o bana bakiyordu
-dedigimi anlaman icin biraz daha buyuk olman lazim sen daha kucuksun
-ama hocam lutfen ben erkek olmak istiyorum
bu benim agzimdan cikan suursuzca bir cumleydi
-siz dunyanin en tatli hocasisiniz
biraz gulumsedi yanaklari kizardi bana bir degisik bakti
-tamam
dedi kapiya dogru yoneldi ben onu umutsuzca seyrediyordum gidecegini saniyordum ama o kapiya kadar gidip kapiyi icerden kilitledi tekrar yanima geldi ben gozlerimi ondan ayirmiyordum bana
-ayaga kalk
ben hemen bir asker gibi ayaga kalktim
-butun altindakileri cikar
sasirmistim ama yinede onun dediklerini yapiyordum
sadece gomlekle kalmistim yanima geldi uzandi sikimi eline aldi ben hayretle onu seyrediyordum
-yasina gore buyukmus
dedi ve sikimi oksamaya basladi elleri pamuk yumusakligindaydi devamli sikime bakiyordu sonra egildi sikimin basina yavas dil atmaya basladi bu arada benim heyacandan kalbim duracakmis gibiydi nefes lamaz olmustum yavasca sikim agzina aldi ve sikimi yalamaya basladi bir ara sikimi agzindan cikardi bana dogru yukari bakarak
-buna sik yalamak derler
ben sadece onu seyrediyor basimi emme basma tulumba gibi salliyordum tekrar sikimi yalamaya basladi bir muddet sonra bana
-haliya sirt ustu yat dedi
ben hemen haliya sirt ustu uzandim sikim dimdik ayakta duruyordu hocam o anda hemen eteginin altina elleeini uzatarak kilodunu cikardi ve cantasina koydu geldi ve tam benim uzerimde durdu bacaklari vucudumun iki yanindaydi asagi dogru comeldi sikimi eline aldi etekleri yukari siyrilmisti ben kildan baska birsey gormuyordum ama o ana kadar hissetmedigim cok tatli bir haz hissettim sikim bacaklarinin arasindaki o killi kutuya girmisti hocam uzerimde oturup kalmaya basladi yavas yavas hizlandi artik sikimin uzerinde daireler ciziyor sokuyor cikartiyor tasaklarimi avucluyor sikiyordu bir eliylede gogsunun birini sutyeninden disari cikarmis gogus ucunu eziyordu
-ohhh geliyorum ahh
diye inlemeye baslamisti birkac cabuk sokup cikarmadan sonra durdu nefes nefese kalmisti derin derin nefes aliyordu bir muddet ikimizde konusmadan oylece durduk sonra gozlerini acip bana bakti ve
-buna sikismek derler ve senin sikinden sikisten sonra beyaz bir akinti gelirse o zaman erkek oldun demektir
-sikis sadece boylemi olur
-hayir sikis o seninkinin bir kiza girmesiyle olur illada bu durumda olmaz
sessiz kalmistim sikimde hala sikisin tatliligini hissediyor dum
hocam en son
-bak bundan kimseye soz etme
-soz etmem hocam dedim o an egildi yanagima bir opucuk kondurdu o an gozlerindeki isildamayi fark ettim
Aradan birkac ay gecti nesrinin odasidaydik oyun oynuyor birbirimize sakalr yapiyorduk ikisiylede gures tutuyordum tam bir ara nesrinle sarilip yataga dustum o an kasiklarimda bir hosluk hissettim bu bu zamana kadar olmayan birseydi onlarda tuvalete gitmek bahanesiyle ayrildim odama gittim odamda altimdakineri cikardim ve iccamasirimin icindeki islakligi farkettim elimle kontrol edince yapiskan bir sivinin sikimden ciktigini gordum bu herhalde hocamin dedigi sey olacakti ama sikisirken gelmemisti.yattim yarin banyo gunumuzdu banyoya herzamanki gibi perrinle girmistim perrinle birbirimize su sicratiyoz sakalar yapiyordum ben perrine
-o gecenki yaptigini yaparmisin tekrar
diye sordum
-neyi
-hani sirtini bana dayamistin ya onu
-onumu tamam kalk yapalim
-oldu ama beni bekle tamammi
-tamam
perrinde merak etmisti ayagi kalktik bana sirtini dayadi sikim tam kalcalarinin arasina geldi sikim tas gibi olmustu simdi daha cesaretliydim bem sikimi elime alip duzelttim ve onun tam deligine gelmesine yardim ettim ve itmeye basladim o an perrin
-ne yapiyorsun canimi aciyiyon
-buna sikis diyorlarmis
-ne sikisi
-bekle
perrin oyle kalmisti ben acemice sikimi tekrar got deligine yerlestirdim ve itmeye basladim sikim hemen perrinin gotune girmisti ileri geri sokup cikarmaya basladim perrin sadece ihliyordu ve ben hemen o an tasaklarimin kasildigini hissettim ve ayni aksamki duygu kasiklarimda bir hosluk ve sikimin kasilmalari o an perrinin gotune attirmistim bu benim ilk yonettigim sikisti ve got sikmistim. perrine
-nasil hosuna gittimi
-biraz acidi ama sonra o sicaklik olunca cok iyi hissettim
-bunu bol bol yapariz seninde cok hosuna gidecek
-tamam yapariz abi dedi
ikimizde gulumsuyorduk banyomuzu yaptik ciktik sonraki haftalarda sikim biraz killanmaya baslamis ve iyice buyumustu gelisme cok cabuk oluyordu.
Yaz gelmisti derslerimiz bitmis benim guzel hocam tatile gitmisti perrin annemle beraber gitmis ben nesrinle bahcede dolasiyor konusuyorduk nesrin aniden
-nedir senin o perrinle yaptigin
-neden bahsediyon
-sen seyini onun seyine sokuyormussun devamli ve onun cok hosuna gidiyormus
-hala anlamadim
ben nekadar bildigine tam emin olmak istiyordum
-ya anlasana sen ona sikini sokuyormussun gotunden ve icine sicak sivilar akitiyormussun ve bu zamana kadar uc dort defa yapmissiniz
-sana bunlari perrinmi soyledi
-evet
-bazen yapiyoruz ama oyle degil biz oyun oynuyoruz
-oyunmu bunu oyunu olurmu
-olmazmi
-olmaz yapmamaniz lazim o senin kardesin
-dogru diyordun yapmamamiz lazim tamam bundan sonra yapmayiz
ikimizde susmustuk oyle yuruyorduk evden epey uzaklasmistik bizim bahcelerin sinirlarina gelmistik ben o an
-su dokmem lazim evde cok uzak ya abla
-git surdaki agacin altinta yap
-olurmu
-olur burda kimsecikler yok hem sen erkek adamsin
ben agacin altina gittim sikimi disari cikardim ve isemeye basladim nesrine sirtim donuktu isedim dondum gozucuyla nesrin beni seyrediyordu biraz dondukten sonra sikimi geri yerlestirdim o an sikimi gormustu eminim cunku yanaklari kizarmisti dolasmaya devam ettik o an nesrin
-nasil yapiyorsun
-neyi abla
-perrinin gotunu
bir an kalbimin atislari hizlanmisti
-hiccc perrinin donun indiriyorum agzimdan biraz tukuruk alip got deligine suruyorum sonra sikim kalmis oluyor tam gotunun deligine getiriyorum ve sokuyorum
-ama o buyuk sey o kucuk yere nasil giriyor
-hangi buyuk sey ab;a
nesrin iyice kizarmisti
-senin o buyuk seyin
-sen onu ne zaman gordunki
-biraz once iserken
-oylemi
nesrin benden buyuktu ama bu isler hakkinda hicbirsey bilmiyordu bense sagolsun hocam sayesinde cok seyler ogrenmistim o an bogurtlenlerin oldugu tarafa gelmistik burasinin bitki ortusu o kadar yogunduki disaridan iceriyi gormek dikkat etmezseniz pek mumkun olmazdi onu elinden tuttum ve bogurtlenlerin altinta uzanabilcegimiz bir yere getirtim uzanir uzanmaz hemen eteklerini yukari siyirdi
-ne yapiyorsun sen kuzum
-abla bekle bak seninde hosuna gidecek
-ama olmazki
ben yalvarircasina
-abllaaaan lutfen deyince oda yelkenleri suya indirmisti
kaldigim yerden tejkrar basladim eteklerinin altindan elimi kilotunun icine sokup direk amcigina yollandi amcigi epeyce killiydi ve killari gurdu amcigini yarigina parmagimi sutmeye basladim iyice sulanmaya baslamisti kilotunu cikardim biraz cikmamasi icin ugrasti ama sonunda birakti ben o ara sikimi disari cikarmistim bacaklarinin arasina yerlestim ve sikimi aminin dudaklari rasina yerlestirdim ve hafifce itmeye basladim bu cok farkli bir hazdi gotten cok daha sicakti ve ben sikimi tam ittim o an tam sokamadim beklemedigim bir engel vardi ama dinlemedim biraz daha hizli ittim engel biraz zorlanmadan sonra kendini birakti ve amciginnderinliklerine dalmistim o an besrinden cok tiz bir ses cikmisti
-cikar cikar canimi yakiyon ahhh olduruyon beni
ben bunlara kulak asmadim devamli sokup cikarmaya basladim tasaklarim kasiklarim dolmustu ve o na kadar hic bosalmadigim bir sekilde nesrinin amcigina bosalmaya basladim nefes nefese kalmistik sikimi amindan cikarinca kani farkettimsok olmustum ikimizde kana bakiyorduk sonradan ogrendigime gore nesrinin kizligini orda almistim ve bu ilk acemilikten sonra sansimiz varmis cocuk olmadi onunda onlemini almaya basladik
O gunden sonra nesrini hem amindan hem gotunden perrinide gotunden siker olmustum
Artik nerde firsat bulursak sikisiyorduk bunu anlatmadan gecemiyecegim yine boyle birgunde denize getmistik kendimize kuytu bir yer bulduk biraz yuzduk sonra nesrinin cani sikis isteyince kayalarin arasinda kendimize bir yer bulduk ve perrinide gozcu diktik be nesrinin bacaklarini omuzlarima almiz o guzel amcigina daldirip cikartirken nesrinin inlemelerini ohlamalarini dinliyor gozcumuz oldugu icin cok rahat haraket ediyorduk o an bir cift ayak ve uzerinde killi bacaklarin basimizdan asagi diklendigini farkettim bu yabanci iri yapili bir erkekti hic gormemistim
-gencler hayirli olsun
biz sok icinde ona bakiyorduk
-siz su tepedeki buyuk bahceli evin cocuklari olmalisiniz
aman allahim yanmistik adam bizi taniyordu benim sikim hala nesrinin aminda gomulu duruyordu ve hic bir sey diyemiyorduk
-babaniz biliyormu ne yaptiginizi deyince
-hayir amca diyebildik
ben o an nesrinin amindan sikimi cikardim ayaga kalktim nesrindende amini kapatti aminin akan sularida belli oluyordu o da ayaga kalkmaya yeltendi yabanci
-sen yat herhalde babaniz duysun istemezsiniz
deyince nesrin oldugu gibi geri kumlarin uzerine yatti hala bir eliyle gogsunu digeriylede amcigini kapatiyordu ben ayakta nesrinin bacaklari arasinda dikiliyor yabanci adamin sakalli yuzune bakiyordum
-sen cekil bakalim soyle delikanli
deyince ben kebara cekildim o nesrinin bacaklari arasina yoneldi mayosunu asagi siyirdi o an onun killi gobeginin altindaki buyuk yarragini gordum tasaklari birer top gibiydi yere comeldi sikini nesrinin aminin hizasina getirdi nesrinin elini kenara cekti sikinin kafasini biraz onceki sikismekten hazir sulu olan amcigin dudaklari arasina getirdi ve yarragini nesrinin amcigina dogru itmeye basladi nesrin gozlerini kapatmisti yabanci nesrinin kalcalarinida avucladi ve sikini bir hamlede dibine kadar nesrinin amcigina kokledi nesrin bir ciglik atti adam nesrine sokup cikariyor

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder